Annons
Annons


Mina favoriter


favoriterDet är inte alltid lätt att veta vart man ska börja när man vill börja göra mer smoothies och hälsosamma treats. Därför kommer här en liten hjälp med vad jag alltid har hemma i skafferiet. På så sätt så blir det alltid lätt att variera och de räcker länge.

Annons

1. Baobab – Ny favorit som smakar syrligt och påminner om grape och päron. Baobab är en frukt som innehåller bland annat vitamin C, magnesium och kostfiber. Finns här (länk).

2. Hampaprotein – Hampaprotein är ett vegetabiliskt protein och innehåller även järn, magnesium och zink. Perfekt att boosta smoothies med efter träning. Finns här (länk).

3. Super Booster Greens – En pulvermix av olika alger, gräs, frukter, grönsaker, örter och enzymer som är renande för kroppen och uppiggande. Finns här (länk).

4. Maca – En proteinrik rotfrukt som innehåller naturliga vitaminer, mineraler och aminosyror. Smakar lite vanilij och är god i de flesta smoothies. Finns här (länk).

5. Kokoschips – Använder jag mest för att toppa smoothies men mixar ibland i en näve för att det är gott. Finns här (länk).

6. RAW Cacao – Perfekt till Rawfood bollar eller lyxiga chokladsmoothies. Choklad är rik på flavonoider som bidrar till immunförsvaret normala funktion och motverkar att fria radikaler bryter ner våra celler. Rå kakao är inte upphettad och behåller därför alla nyttiga näringsämnen. Finns här (länk).

Kommentera | Translate


Annons



Laddar